26
Jan
10

ayam goreng kunyit


Macam biasa, semalam petang tB makan malam awal jam 6 petang.
Selepas dari ofis, tB terus ke warung BI. Seperti selalunya juga, tB order nasi putih, ayam goreng kunyit (gambar diatas), dan telur dadar.

Dan air suam. Seorang diri saja macam biasa.


15 Responses to “ayam goreng kunyit”


  1. 1 sueanne
    January 26, 2010 at 12:19 pm

    sedapnye ayam goreng kunyit tue..tak pernah masak lagi kt umah..hehehe

  2. 2 tunbegia
    January 26, 2010 at 12:27 pm

    sueanne: order saja kat warung tomyam itu..🙂

  3. 3 n@m@n
    January 26, 2010 at 9:30 pm

    salam kembali..hanya ada installer cs3 saje..tu pun pinjam..hehe

  4. 4 tunbegia
    January 26, 2010 at 9:31 pm

    salam cikgu:asal bolehbuat kerja kan,

  5. 5 cacah
    January 27, 2010 at 9:28 am

    sangat tak suka kalau kena makan sorang2… tapi sekarang ni semua tu dah jadi macam biasa…😦

  6. 6 tunbegia
    January 27, 2010 at 10:33 am

    cacah:ala bisa tegal biasa je

  7. 7 dilaOHdila
    January 27, 2010 at 9:44 pm

    kang..blogger sebelah kanan kuwi kok ramei sing aku kenal Yo. Koncoku opo Konco mu jugak yo kang (ahak)

  8. 8 tunbegia
    January 28, 2010 at 8:44 am

    mbakyu,koncomu koncoku jugak, kito kan serumpun,

  9. 9 dilaOHdila
    January 28, 2010 at 9:32 am

    Ahak….tengok penulisan ni koyo kenal tapi ney mboh lah yo…Tak mungkin….!Oh tak mungkin tak mungkin kau datang lagi (iki lagu deyload kih) ha ha haisuk2 aku wes menyut!

  10. 10 tunbegia
    January 28, 2010 at 9:59 am

    mbakyu,ngomong sing apik-apik waie yo,

  11. 11 dilaOHdila
    January 28, 2010 at 10:52 am

    njalok ngapurro Yo kang…..

  12. 12 PINATBATE
    January 30, 2010 at 6:16 pm

    kayo kenal…

  13. 13 tunbegia
    January 30, 2010 at 6:20 pm

    mbakyu dilah:ora opo opo, wispeanutbutter:kito kan sedulor, wis

  14. April 8, 2010 at 12:39 am

    wah.. sempat lag ke dtran bp..
    bp tmpat kelahiran kuu..rindunya..hukhuk..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Thunbergia Laurifolia

Thunbergia Laurifolia

Seorang lelaki, sudah lanjut usia, tinggal berasingan di ibukota. Suka bunga-bungaan, tapi bukan jiwang. Suka kereta-kereta, tapi bukan mat rempit. Suka fotografi tapi bukan photographer. Eh, suka suki haku lohh.
January 2010
M T W T F S S
    Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

yang lampau


%d bloggers like this: