13
Feb
10

then & now: the Icon

Di Jãlãn Tun Rãzãk, berdekãtãn tempãt bekerjã. Bãnyãk bãngunãn ofis pencãkãr lãngit siãp dibinã sudãh.

Silã klik dãn gerãkkãn mouse keãtãs gãmbãr diãtãs untuk melihãt semãsã dãn selepãs construction. Memãng gãmbãr yãng kelãm. Sori yã kãwãn-kãwãn.

Gambar diatas: the Icon new building, sebelah US Embassy,


17 Responses to “then & now: the Icon”


  1. 1 xiiinam
    February 13, 2010 at 9:00 am

    Kat sini…Paling tinggi hanya ada Menara Condong Teluk Intan….Salam….

  2. 2 secangkir madu merah
    February 13, 2010 at 9:32 am

    negara semakin maju sudah…banyaklah bangunan2 pencakar langit yg hampir sampai kelangit….

  3. 3 zino
    February 13, 2010 at 10:27 am

    setiap hari lalu jalan tu nak pegi kerja.. balik jangan jemm hehe

  4. 4 tunbegia
    February 13, 2010 at 11:05 am

    xiiinam:dah lama tak gi teluk intan,

  5. 5 tunbegia
    February 13, 2010 at 11:06 am

    madu:moga2 negara akan tetap aman damai sentosa sejahtera,

  6. 6 tunbegia
    February 13, 2010 at 11:07 am

    zino: lepas itu ke jalan ampang kan,

  7. 7 fadzilah
    February 13, 2010 at 1:38 pm

    hari rabu lepas baru je pergi kuala lumpur…byk sungguh bangunan pencakar langit.

  8. 8 laki cikgu kimia
    February 13, 2010 at 7:46 pm

    nyaris x kerja technip 2006 dulu heheh

  9. 9 openid
    February 13, 2010 at 7:56 pm

    Milik siapa lah agaknye bangunan yang cakar cakar langit tuh ye.Blogresipi

  10. 10 tunbegia
    February 13, 2010 at 10:00 pm

    fadzilah:memang banyak, pergi kl dengan siapa,

  11. 11 tunbegia
    February 13, 2010 at 10:01 pm

    laki:barang yang lama jangan dikenang,

  12. 12 tunbegia
    February 13, 2010 at 10:02 pm

    blogresepi:tak tahulah pula,

  13. 13 nohas
    February 14, 2010 at 1:21 am

    Harga pun mencakar langit..RM1,000++ sekaki persegi. Pembelinya, penoreh2 getah & penanam kelapa sawit..Koperasi Permodalan Felda utk west wing…hmm..

  14. 14 tunbegia
    February 14, 2010 at 10:27 am

    nohas:wah, memang korporate,

  15. 15 ibusinga
    February 15, 2010 at 10:50 am

    cool!!!camna buat gerak2 tuuu…

  16. 16 ibusinga
    February 15, 2010 at 10:50 am

    cool!!!camna buat gerak2 tu!!??

  17. 17 tunbegia
    February 15, 2010 at 5:33 pm

    ibu:soalan yang sudah ada jawapan loh, kalau nak buat gerak2 begitu, “Silã gerãkkãn mouse keãtãs gãmbãr diãtãs,”ha ha ha


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Thunbergia Laurifolia

Thunbergia Laurifolia

Seorang lelaki, sudah lanjut usia, tinggal berasingan di ibukota. Suka bunga-bungaan, tapi bukan jiwang. Suka kereta-kereta, tapi bukan mat rempit. Suka fotografi tapi bukan photographer. Eh, suka suki haku lohh.
February 2010
M T W T F S S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

yang lampau


%d bloggers like this: