15
Apr
10

bengi jemuah

infront of Maybank Tower, Puduraya (not related story)
Jalan Tun Perak, Kuala Lumpur

Semalam bayar duit loyar (bil guaman) kat Jalan Jelatek, sebelah bangunan KRU yang itu. Tengahari yang panas. Parking skuter tepi longkang jer, itupun selit tepi kete.  Tapi nak jadi citer, masa nak kuar dari parking, bukak tempat duduk bakang, pakai baju jaket, gitu gini, tetiba topi helmet haku (yang dah bertahun2 haku pakai) jatuh tergolek-golek terus masuk longkang! Kurang asam boii betul. Terpaksa beli yang baru. Sibbaik kedai motor apek dekat jakk, yang sederhana murah sudah.

Citer lain, sebenarnya dah lama haku habis baca buku ‘Why Men Want Sex & Women Need Love’ (Allan and Barbara Pease). Buku yang menarik uoolss. Ada sesape nak pinjam? ;-P

Sembang petang Khamis malam Jumaat. Salam sayang buat kengkawan semua lah.


8 Responses to “bengi jemuah”


  1. 1 miza
    April 15, 2010 at 9:30 pm

    tun jual 2nd hand bleh tak…bpa harga dia yer……

  2. 3 pB
    April 15, 2010 at 11:57 pm

    salam

    malang tak berbau
    tapi topi yang ni memang berbauuu sakannnnnnnn

  3. April 16, 2010 at 10:34 am

    malang tak berbau, tak gitew?
    wah![…]

    hehehhee….

  4. April 16, 2010 at 10:20 pm

    Salam ziarah,

    Nice blog Tun..sy pun suka tgk gambar2 guna kamera mahal nih..hehe….


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Thunbergia Laurifolia

Thunbergia Laurifolia

Seorang lelaki, sudah lanjut usia, tinggal berasingan di ibukota. Suka bunga-bungaan, tapi bukan jiwang. Suka kereta-kereta, tapi bukan mat rempit. Suka fotografi tapi bukan photographer. Eh, suka suki haku lohh.
April 2010
M T W T F S S
« Mar   May »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

yang lampau


%d bloggers like this: